Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

středa 16. července 2014

Dovolená 2014 - Kréta, Nana Beach

Když už to vypadalo, že vydám brožuru: Kam nejezdit, protože poslední dvě sezóny jsem neměla zrovna nejštastnější ruku na výběr rodinné dovolené, letos jsem konečně prolomila smůlu a našla jsem místo podle mých představ. 
Výběr dovolené je vážná věc, nevím jak u vás, ale já tím zabiju nejeden večer. Ráda objevuju nové místa a možnosti, takže často vybírám "na slepo" ovšem riziko je, že výsledek nedopadne podle očekávání. Nejlepší je tedy doporučení. Pokud jste letos ještě svoji dovolenou nenašli, třeba vás budu inspirovat. 



 Na letošní dovolenou jsme vyrazili už na konci května. Hledala jsem místo, kde tak brzo bude zaručeně teplo a vybrala jsem řecký ostrov Kréta a hotel Nana Beach. Typ hotelu je all inclusive, což je pro rodinu ideální, odpadá starost o jídlo. V minulosti jsem už byla v několika různých all inclusive hotelech, tento mě ale nadchl úplně nejvíc. 

Hlavní rozdíl je, že ubytování není v několikapatrové budově, ale je rozeseto v obrovské zahradě plné pestrobarevně kvetoucích rostlin a palem. Domečky jsou jedno, maximálně dvoupatrové, každý je jiný. Součástí resortu je 6 různých bazénů, z toho jedno velké dětské brouzdaliště a jeden bazén je určen pouze pro dospělé (ideální pro bezdětné páry, které touží po klidu). 

Jídlo je k dispozici ve dvou hlavních restrauracích, jedna je přímo u pláže. K tomu jsou na různých místech rezortu další možnosti, kde si můžete dát jídlo plus tři tématické restaurace (řecká, italská a rybí), kde si můžete zamluvit místo na večeři. Kvalita jídla je dobrá, vždy jsem si našla podle svého gusta, výběr byl bohatý. Kromě běžnějších typů jídel byl součástí výběru řecký koutek, kde byly na výběr krétské speciality. Nejvíc mi chutnaly tzaziky, ouzo a jejich vynikající dezerty. Naše děti najely na standart - palačinky, párky, hranolky, což by jim doma neprošlo, ale proč to řešit na dovolené:)



Moře u hotelu bylo nádherně čisté, pobřeží je oceněno modrou vlajkou, kterou dostanou pouze ty nejčistší pláže. Uměle vytvořená zátoka s mělkou vodou a pískem je ideální pro děti, ty naše byly téměř výhradně pouze tam. Pro hosty bez malých dětí byly vybetonované plácky se vstupem do moře tak akorát velké pro dvě lehátka a stolek, pro větší soukromí, takže nehrozí klasický model lehátko vedle lehátka jak je tomu ve většině rezortů. Protože jsme byli mimo sezónu, byly málo obsazené, ale v sezoně by to bylo asi horší.

Pro děti je k dispozici kromě zmíněného bazénku také odstíněný dětský klub s prolézačkama a houpačkama, kde je v případě potřeby můžete svěřit do péče animátorkám a v klidu si jít zaplavat do moře. Každý večer je od 20.00 dětský program, diskotéka nebo kouzelník. Nevýhoda - animátorky mluví pouze anglicky, německy či rusky, takže naše děti z toho byly trochu vykulené, ale přežily to:).


Pokud by jste chtěli navštívit blízké okolí, pěšky či autobusem (pár minut) se dá dojít do sousedního městečka, kde máte bohaté možnosti si něco zajímavého koupit. My jsme si dali nožní masáž od rybiček Garra rufa. 

Nebyli by jsme to my, aby přece jen něco vyšlo na 100%. Tentokrát jsme měli smůlu na počasí, které přesně v našem týdnu bylo horší, takže byla přeháňka a spíše zataženo a větrno, moře ke koupání kvůli počasí nebylo (využili jsme zátoku), ale i tak jsme si dovču parádně užili. Chtěla jsem jet na týden z obavy, že delší dovolenou na jednom místě bych nezvládla, ale zpětně vím, že tady nuda nehrozí a příště jedu na 10 dnů:) Cestovali jsme s CK Fischer, který na toto místo létá z Prahy, Ostravy i z Brna a vidím, že letos už mají volné pouze zářijové termíny. Čas letu jsem ani nehlídala, přišlo mi, že cesta utekla rychle. Čas je na Krétě o hodinu popředu, takže ráno si musíte na snídani přivstat a večer zase dříve spát:)

Letos nás čeká ještě jedna dovolená a to v naší České republice, budeme poznávat východní Čechy. Babiččino údolí, Adršpašsko, Broumovsko, ZOO Dvůr Králové, už se těšíme. A kde to máte rádi vy?




3 komentáře:

  1. No hned bych tam jela taky:-) Já jsem byla v Řecku na Zakynthosu a bylo to super, ale to ještě jako bezdětná. Líbilo se mi i v Tunisku. Celkově mám stejně nejraději asi Chorvatsko. Tam asi vyrazíme poprvé s dětmi, zatím jsme si s nimi k moři netroufali:-)

    OdpovědětVymazat
  2. uzasne :) fotky aj krajina :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  3. páni, tak to mě tedy hodně láká :) zrovna jsme si říkali, že příští rok bysme mohly s mamkou zkusit Řecko :D tento rok jsme byly v Buhlarsku a nebylo to úplně marné :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Podobné články