Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

pátek 10. ledna 2014

Rodinná BIO krabička krásy (testováno na dětech)


Fanouškem krabiček krásy jsem se nestala a ani v budoucnu neplánuji. Myslím, že výrobci těchto krabiček to nemají vůbec jednoduché, protože jak dlouho to předplatile může bavit, dokud není zavalen spoustou nepotřebných produktů? Dávám jí tak max.roční předplatné.

 

Před vánocemi jsem si udělala takovou krabičku vlastní a ještě k tomu celou BIO. Ne, že bych byla nějaký BIO fanatik, ale prostě to tak vyšlo. Vznikla totiž potřeba doplnit kosmetické nezbytnosti pro mé děti. A pro děti to nej, na tom se shodne asi většina rodičů. Obsah krabičky tvořil pouze potřebné produkty v hodnotě, kterou jsem byla ochotná utratit a překvapení se konalo také, protože jsem objednávala "na slepo" a ani s jednou značkou, natož s jejich výrobky jsem se předtím neznala. Jako bonus jsem si mohla vybrat několik vzorků, takže ani já jsem nebyla ošizena a s nadšením jsem se vrhla na zkoušení zcela neznámých produktů.

Krabičky byly vlastně dvě, první od naturisimo (tento eshop je přímo zaměřen na přírodní kosmetiku) a druhá od feelunique oba tito angličtí dodavatelé mají dokonalý servis, platila jsem Paypal(em), ale lze i přes kartu, balíčky chodí 7. pracovní den od objednání, pošta je zdarma (u feelunique při nákupu nad 10 GBP) a já si nakupování u nich moc užívám, najdu u nich záplavu zajímavých produktů pro mé experimentování a pokušení nakoupit je velké. U téměř každého výrobku je mini recenze, na kterou já dám hodně a díky tomu se orientuji, co by eventuálně stálo za nákup. Jen škoda, přeškoda, že u feelunique byly přidané vzorky pouze "time limited" nabídkou, při nákupu nad 30 GBP mi milostivě přibalili 2 vzorky zdarma. To u naturisima je to zajímavější, k nákupu lze za malý poplatek vybrat až 5 vzorků či cestovních balení z široké nabídky. Je také potřeba hlídat ceny, tyto eshopy mají často totožné produkty a cena se může o pár liber lišit. Také mívají různé akce např. 10-20% slevu před víkendem nebo pro tzv. "late night shoppers". 

Kompletní nákup

A co nám tedy dorazilo tentokrát? 

Levandulová pěna do koupele Pittapatta - asi každé dítě miluje bublinky do vany a ani mé děti nejsou vyjímkou. Decentní, milý obal doplňují informace o nejrůznějších oceněních, které výrobek získal, např. vítěz Green Parent Awards 2012, 2013 a jiné. Pěna hezky, přirozeně voní a mě může blažit, že děcka se nekoupají v žádné chemii, jako mínus je slabší pěna, ale v tom asi žádný bio produkt ten chemický neporazí. 200 ml balení nám tedy moc dlouho nevydrželo (děti měly často v té době hlídání, takže dávkování bylo mimo mou kontrolu:) Ještě zkusím pohledat jiný produkt, tento byl fajn, ale třeba jsou i lepší. Tento mi připadá ideální pro úplně nejmenší děti do vaničky. Hodnocení: 3*/5 

Sprchový gel a šampon Cowshed - moc se mi líbí jednoduchý design obalu s dětským motivem, obsahuje olej z rostliny voďankovec (o které jsem v životě neslyšela a dalo mi trochu práce přeložit o jaký olej se tu vlastně jedná - v angl. meadowfoam oil). Konzistencí a barvou mi výrobek připomíná hustý med, po namydlení vyrábí jemnou pěnu, stačí malé množství, je příjemný, jediné mínus je, že nijak zvlášť nevoní. Pro děti se často vyrábí sprcháč a šampon v jednom, protože jejich vlásky jsou většinou bezproblémové (to hádám přijde až s pubertou) a tak nepotřebují žádnou speciální vlasovou péči. Tato anglická značka existuje i v dospělé verzi, je mi moc sympatická, výrobky mají hravý, zajímavý design a názvy, do budoucna se nebráním dalšímu nákupu. Tento konkrétní hodnotím 4*/5.

Hydratační mléko Melvita pro obličej i tělo - obyčejný, jednoduchý obal, dávkovací pumpička (obrovské plus), tento výrobek jsem si naprosto zamilovala, sice opět nijak zvlášť nevoní, asi jako když smícháte olivový, kokosový olej a aloe veru, což jsou složky, které obsahuje + výtažek z lípy, vůně je to zvláštní, ale po čase užívání jí přicházím na chuť. Úplně nejvíc mě dostala konzistence, krásně, rychle se roztírá, žádná mastnota, jen příjemně hydratovaná pokožka. Tento francouzský výrobek má označení Ecocert a obsahuje 99,71% přírodních složek, rádi si jej koupíme znovu 5*/5.

Tuhý heřmánkový a měsíčkový balzám Badger  - přiznám se bez mučení, tento americký výrobek mě nadchnul hlavně svým obalem (když je to plechové a roztomilé, musím to mít!) S nedočkavostí jsem po otevření očekávala nádhernou přírodní vůni....a bohužel opět vedle, to co jsem cítila, byl....olivový olej. Ten je také v obsahu složení na prvním místě. Takže jsem si koupila ztužený olivový olej, paráda. Obal je ale moc povedený a po zklamání z vůně jsem si výrobek zařadila jako: vhodný do kabelky, vždy po ruce na omrzlé dětské tvářičky, rty a nosíky (což při letošní zimě zatím beztak nehrozí). Výrobce píše, že použití je univerzální i pro dospělé na citlivou pleť. Hodnocení 3*/5.

Tangle Teezer - o tomto kartáči bylo již napsáno víc než dost, u nás koupeno hlavně pro mou 4,5 letou slečnu, která zatím od narození nebyla ostříhaná, takže vlásky má již docela dlouhé (vlnité,pod lopatky) a za nás musím napsat - nemohla jsem koupit lépe! Od té doby, co ho máme, odpadá jeden z mých mnoha ranních úkonů (kdo má malé děti, ví) , protože dcera se velmi ráda češe sama a výsledek je: samostatně učesaná holčička, o čemž jsem si předtím mohla nechat zdát. Vřele doporučuji 5*/5.

Mrkvový balzám na rty Yes To -  jediný výrobek, který jsem si koupila pro sebe a byla jsem na něj hrozně zvědavá .....jak asi voní mrkvový balzám? Nebudu napínat, recenze jsou převážně nadšené, ale já moc ne, já jsem prostě čekala vůni. A zase nic. Prostě neutrální nebo spíš olejová vůně bez chuti a zápachu, tak jako hydratuje, to zas jo. Značka Yes To je z USA a v nabídce mají ještě borůvky, okurku, grep a jiné zajímavosti, balzám mě sice nijak nenadchnul, ale zkusím ještě zaexperimentovat, láká mě např. okurkový či mrkvový sprcháč, cenově jsou dostupné a jsou velmi dobře hodnoceny. 3*/5 

Detail vzorků

Přibalené vzorky od průměrných k nejlepším:

Přírodní kosmetika Vapour -  Illusionist Concealer (čili něco jako maskovač různých neduhů na pleťi) já fakt nevím, jak se to řekne česky:) po internetu se těžko trefuje do odstínů, ten můj byl moc světlý, jinak může fungovat dobře 3*/5
Ultra-repairing maska na vlasy Phyto - nijak zvlášť mě neurazila ani nenadchla 3*/5.
Treatment Oil od Dr. Alkaitis - holistický olej v praktickém mini rozprašovači, působí na mě, jako bych se natřela celou bylinkovou zahrádkou, sympatický produkt 4*/5
 
Divine Oil Caudalie - v doslovném překladu "boží olej" a o tom že boží je, není sebemenších pochyb, použití je univerzální - obličej, vlasy, tělo. Vůně je nádherná,  připomíná mi jeden starší parfém od Givenchy - Organza 5*/5
Perfecting fluid Caudalie - krém s UV filtrem, hezky voní, příjemně se roztírá, jemně pigmentovaný, je to takový kříženec mezi krémem a makeupem, mě přijde skvělý, když mám málo času na patlání makeupu (často) a nechci, abych se cítila úplně neupravená. Tento "nejlehčí makeup na světě" natřu a jdu, nemusím řešit kdejakou nedokonalost a jako bonus je pleť chráněná proti slabšímu sluníčku. Celkově jsem z této francouzské přírodní kosmetiky, která staví na zpracování vinných hroznů, nadšená a další výrobky mám již na wish listu. 5*/5
Vzorek, který jsem si užila nejvíce je John Masters Organics sprchový gel Blood orange a vanilka - jedná se o luxusní výrobek, já osobně jsem na sprcháče zatížená, vanu si dopřeji málokdy a proto je mým domácím "wellness" hlavně teplá sprcha, kterou si ráda zpestřím právě něčím tak dokonalým. Vůně je omamná (oleje z grepu, bourbon vanilky a pomeranče), gel je jemný a po smytí vytváří jemný olejový film. Tento US výrobce dělá převážně vlasovou kosmetiku a já s radostí sáhnu po některém z  jejich výrobků v plném balení. 5*/5.
 
Jak se vám líbí moje první recenze, nalákala jsem vás ke koupi nějakého produktu? Nebo již nějaký vlastníte?
 



4 komentáře:

  1. Tak mrkvový balzám by mě koupit asi nenapadlo:-) Jinak super tipy, v naturisimo budu asi taky muset nakoupit!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, teď tam mají akci 10 vzorků k nákupu nad 35 GBP + dalších 5 vzorků k objednávce. To už je pořádná nálož na testování.

      Vymazat
  2. páni zní to zajímavě, když já se pořád bojím objednávat ze zahraničí :D ale jednou k tomu dojde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nic na tom není, z těch obchodů co zmiňuju v článku je to bezpečné, tak jen odvahu a pak už ti to přijde normální.

      Vymazat

LinkWithin

Podobné články