Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

úterý 25. února 2014

What to buy + GIVEAWAY

Dnes vám ukážu, co jsem si koupila během mého posledního pobytu v Londýně.
Tentokrát toho bylo mnohem, mnohem méně než jindy, vzhledem k tomu, že jsem svůj čas strávila coby pomocná síla při péči o malou neteřinku a také jsem navštívila své dlouho neviděné přátele takže na shopping nezbylo tolik času. Spoustu věcí už taky lze koupit i on-line, případně jinak dovézt, takže nemusím jako blázen nakupovat do zásoby, ale pohodlně nakoupím až v případě potřeby. 
Celkově to bylo tentokrát spíše o "očumování" neboli "window shopping" což je úžasný anglický termín. 
Myslela jsem také na svůj blog a chtěla jsem koupit nějakou zajímavost pro své čtenářky, resp. pro jednu výherkyni GA. Vzhledem k tomu, že jsem vybrala sezónní záležitost, a četnost mých příspěvků na blogu nepřekračuje jeden post týdně (bohužel, ale fakt to nestíhám), při pohledu z okna je jasné, že je načase můj dárek poslat do světa. 

V Boots měli na moji milovanou značku Original Source akci "everything 1/2 price", což mě nenechalo chladnou a dopadlo to takto.


Ano, s tímhle vším jsem se vláčela. Dva výrobky jsem teda už měla doma, ale vyfotila jsem si svoji sbírku komplet:) Když už jsem si myslela, že budu Original Source do ČR dovážet snad sama, přišlo s nima DM, ale nemají všechny varianty a za cenu 40,-/kus jsem to prostě pobrala. OS byl jeden z prvních kosmetických brandů se kterým jsem se v UK setkala, dostala jsem od své hostitelské rodiny welcome balíček, který obsahoval jejich mátový šampon a sprcháč a hned jsem byla na tom závislá:). Dost jsem se pak divila, když jsem zjistila, že je to výrobek za pár kaček. Vyrábějí přesně ty varianty, které miluju - kokos, máta, citrusy, čokoláda....pamatuju i zázvor, ale ten jsem dlouho neviděla. A vůbec poslední roky vídám hlavně jejich sprcháče, max. mýdlo na ruce, nebo scrub ale vím, že vyráběli i šampony nebo pěnu do koupele (tu mám na fotce, je z dob, kdy jsem si ještě občas udělala vanu a mám už ji celkem dlouho). Takže OS za mě ano, všema deseti. Ve sprše vás nic tak nenakopne jako máta, zázvor, limeta, mám vyzkoušeno mnohokrát. Baví mě hlášky na obalech jako např. "toto balení obsahuje 7927 opravdových mátových lístků" a při síle účinku nemám ani důvod jim to nevěřit. Další údaje, že jejich výrobky jsou vegan, případně také fair trade jsou taky sympatické. Nové jsou pro mě kokos, shea butter s medem, čokoláda s mátou a pomeranč s lékořicí, těším se až na ně dojde řada. Jinak také Boots už dodává i do ČR, takže konec převážení tuny sprcháčů:)



Dále jsem rozšířila sbírku vzorků, buď jsem je dostala k nákupu, nebo po dotazu od prodavačky a některé jsem si i koupila (např. v Whole Foods). Vzorky kosmetiky mě vždy potěší, ráda zkouším nové věci a pokud mě zajímá konkrétní produkt, o vzorek se nebojím zeptat, každá prodavačka v UK vám ráda vyhoví. Jeden vzorek mě zaujal trochu víc než ostatní. Aneb je to drahé jak čert, prodává se to v těch nejluxusnějších obchoďácích světa a je to z Maďarska - Omorovicza! Musím tedy smeknout před východními skoro sousedy, umíte si představit něco podobného např. s Ryorem či Dermacolem? Jejich výrobky stojí na složkách z  termálních pramenů. Zatím jsem nezkoušela, ale jsem na to moc zvědavá.


Další věc, kterou v UK kupuju, jsou potraviny, tentokrát na ně moc nedošlo, jen pár sladkostí, které u nás běžně nejsou - peanut butter Reese´s jsou sice typicky z US, ale tam se zas tak často nedostanu. A Maltesers je sice nezdravá, ale klasika.


V Whole Foods jsem si koupila čaj Celestial Seasonings, který jsem kdysi objevila také v US a od té doby jsem na ně nikde nenarazila, až teď. Kromě toho, že jsou výborné, tak mají moc pěkné obaly, na to já slyším dost, a uvnitř krabičky jsou čajové sáčky netradičně zabalené do povoskovaného papíru. 
Když jsem si čichla k Burt´s Bees krému na ruce z mléka a mandlí a ještě ho vyzkoušela z testeru,  musela jsem ho mít. Už používám a je super, napíšu o něm více. 
Během pobytu v UK se mi velmi nepříjemně vysušily rty. Měla jsem s sebou svého Figs&Rouge, ten ale nepomáhal. Potřeba mě donutila koupit další balzám na rty. Rozhodla jsem se pro Nivea Lip Butter. Ze čtyř variant jsem vybrala "Vanilla and Macadamia" a mé rty zajásaly.  Zafungovalo to velmi rychle a účinně, toto máslíčko opravdu není jen na parádu. Konzistence je doslova máslová, po namazání mám pocit, že mám na rtech hutnou vrstvu, ale je to moc příjemné a ve skutečnosti vrstva tak tlustá není. Vůně je příjemná, decentní, nic výrazného. Koupeno v Boots za cca 80,- a dávám plný počet bodů 10/10.


No a konečně se dostávám ke své první Giveaway, koupila jsem ještě jedno máslíčko navíc (ve variantě karamel) o které se s váma chci podělit. Chtěla jsem vám koupit něco, co si koupím i pro sebe (stalo se), něco co není v ČR dostupné (bohužel to nebylo tak těžké najít) a navíc něco, co tak krásně funguje.


Do GA přidávám březnový britský InStyle, kde kromě posledních trendů najdete také top 50 websites s módou, krásou a ty nejzajímavější blogy a další "pěkné obrázky". Jako překvápko ještě přibalím něco ze své sbírky vzorků kosmetiky.


Do soutěže se může zapojit každý po zvládnutí těchto jednoduchých pravidel:

- být čtenářem mého blogu přes GFC
- napsat svůj email nebo popsat cestu jak ho najdu
- napsat svůj tip o čem by vás bavilo číst nebo pokud máte jiný komentář k mému blogu

Výherkyni vyberu pomocí random.org na den žen čili 8.3. ať to máme symbolicky:) a zveřejním na této stránce.


Hodně štěstí!

----------------------------------------------------------------------------------------------
23.00 hod. ukončuji tuto giveaway
Vyhrává komentář č. 33 Nika Owl, posílám email.

dayofowl@gmail.com
Jo, akce 1/2 je zničující, a že není tak těžké najít něco, co tady není je opravdu bohužel smutný fakt. :)

Pokud jste nevyhrály a rády by jste Nivea lip butter přece jen vyzkoušely, napište mi na monika.benes@tiscali.cz. Můžu vám z UK sehnat libovolnou variantu. 










60 komentářů:

  1. Tak to je parádní nákup, brala bych všechno! Vzorky mám taky ráda, když to nejsou jen plátíčka. Super giveaway:-) evamickova@seznam.cz. Ráda bych si přečetla něco z tvého života s dětmi třeba, nějaké zážitky ze zahraničí a taky recepty mám ráda, a třeba jak se staráš o pleť, jestli máš nějaký tip, jak bojovat s prvníma vráskama:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je teda nákup! A ta sbírka sprcháčů je super ! :-D
    Jinak máš moc pěkný blog, určitě se sem budu pravidelně vracet :-) A budu se opakovat, ráda bych viděla více takových "zahraničních" článků :-)
    misula.3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Já mám ráda hrozně články se zážitky blogerky a k tomu spousty fotek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten nákup je skvelý :) Páči sa mi aj giveaway. Milujem všetky možné balzámy na pery a lip butter od nivei vypadá skvele :) Som tu u teba nová ale páči sa mi dizajn blogu aj pekné fotografie :) Takisto štýl ktorým píšeš :) Články píš také ktoré ťa najviac bavia vtedy to bude baviť aj nás :)
    Môj email je lubka272@gmail.com
    Sledujem pod týmto menom :)
    Freedom-dream-desire

    OdpovědětVymazat
  5. bavilo by mě přesně toto a to new in s popisky a cenou
    GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Určite by som si rada prečítala o balzámoch na pery, ktorý je pre teba naj a možno dáke porovnanie. Vyskúšala som ich veľa a stále neviem nájsť taký, ktorý by mi vo všetkom vyhovoval. Budem rada za každú inšpiráciu, aký ešte kúpiť:) niveu som ešte nemala, keďže ju u nás bežne nedostať, ale možno sa pošťastí:) lucia.dichtlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Kristina Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Lip butter od Nivei je super. :) Chtěla jsem si koupit karamel, ale neměli, tak mám malinu :)). Baví mě třeba nákupy a nějaké recenze. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    A jinak bych uvítala články jako jsou recenze na kosmetiku a vlasové přípravky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná giveaway,dlouho toužím po tomhle máslíčku.:)

    janulka.9@seznam.cz

    Taky pořádám giveaway,tak kdyby ses chtěla zapojit: http://janebeautyworld.blogspot.cz/2014/02/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. 1. už jsem :)))
    2. anes.kralikova@seznam.cz
    3. mě rozhodně baví oblíbenci měsíce !:) a recenze :))

    OdpovědětVymazat
  11. Wow :) ten nákup je úžasný a hlavne farebný :)
    GFC: Andrea Zuravcikova
    email: andrea.zuravcikova@zoznam.sk
    určite by si mohla napísať svoj denný makeup, starostlivosť o pleť a o vlasy, aké štetce používaš a ako sa o ne staráš :)

    OdpovědětVymazat
  12. theclairebiebs@gmail.com
    Já na blozích nejraději čtu o věcech, o kterých píšeš ráda. Musí z toho být cítit, že tě blogování baví a že tomu, o čem píšeš, rozumíš. V tom případě píšeš s radostí a návštěvníka blogu tvůj článek zaujme:) Nesmí být nic vynucené. Takže piš o tom, o čem tě baví:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeeej super že som nasla znovu nový blog, držím prsty nech sa darí :)
    Ja samozrejme sledujem :) GFC: Simona
    mail: sima.slosarova@gmail.com
    ja rada čítam o oblubencoch mesiaca, pretože vždy sa dozviem nejaké super typy na nové produkty, ktoré ma niekto vyskusane, overene a odporuci ich :)

    OdpovědětVymazat
  14. :) ja mam taku poznamku k blogu že ma veeeľmi bavi :) maš super dizajn a aj sa ťa dobre číta..
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. vera.p@centrum.cz
    Je škoda, že spoustu skvělých věcí do Česka nepříjde, třeba i tyhle máslíčka :/

    OdpovědětVymazat
  16. GFC:dominika sedliakova
    email:ddbauer2@gmail.com
    Tvoj blog je super :))

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj sledujem ako Daša Frantová :)
    skvelý článok skvelá giveaway :)
    dasafrantova@gmail.com
    a bavi ma čítať o tvojich výrobkoch čo používaš čo máš rada :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC:Julka Ďurčeková
    Email: julka.durcekova@gmail.com
    Mám rada knihy a preto by som uvítali nejaké také články. A keďže ma každý rad Giveway tak aj tie by som chcela. No viem že sponzorov málo takže Giveway asi ne. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji jako Tereza Brucknerová :-)
    Email: Brucknerovaterka@seznam.cz
    Ráda bych si přečetla něco ze života, historky apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám rada recenzie na kozmetiku, ale veľmi sa mi páčia aj diy nápady, tak ak sa objavia na tomto blogu, rada sa inšpirujem :)
    Sledujem
    katinka.slezakova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Jůůů, máslíčko se mi moc líbí! :) Mám ráda články se zdravými receptíky, outfity, recenze, výlety, zážitky, takže bych uvítala něco z toho. Sleduji GFC Ivana Mikuličková. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Lip Butter od Nivea chcem strašne dlho vyskúšať, ale žiaľ, nedá sa u nás zohnať. :-(
    Mne sa páčia nákupné články a následne recenzie na zakúpené produkty.
    GFC : Miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, veľmi by ma potešila tá výhra:) môj email je: esvz@azet.sk
    Ak aj nevyhrám, naďalej ťa budem sledovať, pekný deň :))

    OdpovědětVymazat
  24. Pani tato giweaway je naozaj super! ... a pani tolko vela veci som si snad nekupila ani len za pol roka :DD
    Sledujem ta ako Nikol K♥
    E-mail: Nika244@atals.sk

    →P.S.: Musim naozaj tvoj blog pochvalit je uzasny a vzdy si tu rada precitam kazdy jeden clanok:D Len tak dalej♥

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduju jménem Dominika Lakomá nebo Domislava, můj email je domcalakoma@gmail.com a líbili by se mi články na téma 'january favourites' :)

    OdpovědětVymazat
  26. anetka.riemerova@seznam.cz
    uvítala bych zážitky ze života :)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    DIY, cestovanie, filmy/seriály :)

    OdpovědětVymazat
  28. gfc Nikola Slavíková
    různé recenze na kosmetiku a články jako tento :)
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji přes GFC jako Nikola P.
    e-mail: Nikla7@seznam.cz
    Tvé články se mi líbí. :) Ráda čtu o vtipných zážitcích, módě, proměnách... :)

    OdpovědětVymazat
  30. gfc Nikola Slavíková
    Mám ráda recenze kosmetiky :) a články jako tento :)
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Len dnes som ťa našla ale máš to tu super! Zatiaľ som čítala len tento článok ale je zaujímavý a tie vecíííí!! :3 Sledujem ťa ako Nelasska a mail je Nelasska@gmail.com :D teším sa na tvoje ďalšie príspevky ;)

    OdpovědětVymazat
  32. dayofowl@gmail.com
    Jo, akce 1/2 je zničující, a že není tak těžké najít něco, co tady není je opravdu bohužel smutný fakt. :)

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Ocenila bych možná nějaké recenze kosmetiky, zahraniční články jsou ale také skvělé. ;)

    OdpovědětVymazat
  34. GFC Lucie Zakopalová
    luciezakopalova@seznam.cz
    já osobně mám enjradši recenze a nakupovací články:)

    OdpovědětVymazat
  35. 1) Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    2) ivetaskutkova@seznam.cz
    3) Absolutně miluju tyhle zahraniční články♥ A proto by se mi líbily nějaké tvoje zážitky ze zahraničí, klidně i s fotkami :) A vůbec strašně ráda čtu nějaké články ze života, tedy vlastně deníčky, obzvlášť jsou-li doplněné o nějakou vtipnou příhodu, která rozesměje :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Rebeka Becky
    mail: rebekaveselovska@azet.sk
    Veľmi rada čítam články takéhoto typu.. new in, obľúbenci atd :)

    OdpovědětVymazat
  37. alltinygems@email.cz
    ráda čtu recenze na kosmetiky a new in články

    OdpovědětVymazat
  38. sleduju jako Alabell
    alca.vocelkova@gmail.com

    líbilo se mi povídání o Londýně, sama jsem v něm minulý rok byla tak jsem si to aspoň připoměla :)

    OdpovědětVymazat
  39. Jéé, ty Original Source vypadají suprově, ty bych barala taky a nejlíp všechny :))

    GFC: Fczelkamaya
    martina@karbusicka.cz
    Tvůj blog jsem objevila až nyní. Určitě by se mi líbily články o takové kosmetice, jako je právě Original Source :)

    OdpovědětVymazat
  40. oo skvelá ga!
    kristinafox.blog@gmail.com
    viac recenzii tie ma bavia

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji jako Sedmikráska. Mail: USedmikrasky@seznam.cz
    Miluju nákupní články, to je jasná věc! :-)

    OdpovědětVymazat
  42. baví mě vlastní zkušenosti, které s něčím máš, takže recenze, obchody atd. :)
    ondrakovag@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Uvítala by som DIY :)
    GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Swea Wialt :). I když jsem na tvůj blog narazila teprve teď, s článkama jsem spokojená. Nejvíce se mi líbí články o Londýně, protože se mi Londýn hrozně líbí a jednou (až mé prasátko bude konečně plné) bych se tam chtěla zajet podívat. Takže nějaký další článek o tomto městě určitě uvítám :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahojky
    sleduju na GFC- nicol zuzakova
    E-mail- nicol-zuzakova@seznam.cz
    Ráda bych nějaký věci ohledně henny na vlasy, používám ji už 4 roky a ráda se dozvídám nové věci ohledně tohoto tématu ;).

    OdpovědětVymazat
  46. na GFC jsem pod tímto nickem
    zakralikem@centrum.cz

    Mám ráda takové ty články ze života - kde jsi byla, co jsi dělala apod.

    OdpovědětVymazat
  47. cez GFC sledujem ako Laura Mátheová, email - laura.matheova@gmail.com a rada by som si prečítala nejaké DY články...prepáč, ak som napísala 2 komentáre ale nie som si istá, či mi ten prvý poslalo tak píšem pre istotu ešte raz, keď tak potom jeden z nich zmaž :)

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Lucie Blitzen
    Email: monika.chrastilova@seznam.cz
    Nejvíce mne baví články new in

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Dominika Soukupová
    email: Domka.s@seznam.cz
    Možná bych přidala trochu víc recenzí o kosmetice. A bavilo by mě číst věci, co děláš ve volném čase :). Jinak mi tu nic nechybí, je to skvělej blog :).

    OdpovědětVymazat
  50. gfc : mona recenzie
    mona.recenzie@gmail.com

    chcela by som tu DIY navody :)

    OdpovědětVymazat
  51. ahoj sledujem ako Evka G. môj mail je beautybyevka@gmail.com
    presne po tomto masielku moje srdiečko túži, veď som počula len samé chvály:)
    Rada by som čítala o kozmetika pleťovej:)

    OdpovědětVymazat
  52. Parádní nákup a zrovna tyhle články mám nejraději
    GFC langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Mám moc ráda nakupovací články :)
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Originals source mám taky ráda, teď používám Pomeranč&Lékořice, předtím jsem měla Malinu a mamce jsem kupovala Limetku, kterou si zamiloval bratr :D ještě si brousím zuby na Čokoládu&Mátu.
    Na tvém blogu se mi líbí recenze na přírodní produkty a samozřejmě jak píšeš o Londýně, protože Londýn miluju :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Líbí se mi články ze zahraničí :) Celkově mám moc ráda takové blogy.
    Sleduju.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  56. woow perfis vecicky:)
    GFC: Zuzana Pechacova
    z.pechacova@gmail.com
    recenzie, tvoje postrehy, handmade

    OdpovědětVymazat
  57. GFC Denisa Slobodová
    Tak tieto balzámky som chcela už dlho vyskúčať. Originals source mám veľmi rada aj ja. Páčia sa mi zahraničné články, články o prírodných produktoch a samozrejme nakupovacie články :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj! Super článok, nakupovanie v UK milujem z celého srdca! :-) Potešili by ma ďalšie článočky o nakupovaní, aj o parfémoch.
    Sledujem, moj mail: silka3@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  59. Krásné ráno! :D
    Už se na něj těším, prý je skvělé.

    OdpovědětVymazat
  60. Včera mi přišel balíček :D Děkuju.
    https://www.facebook.com/pages/Day-of-Owl/222744597908427

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Podobné články