Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

pátek 17. ledna 2014

Nová krabička krásy od Feelunique

Tentokrát hlavním důvodem pořízení nové "krabičky krásy" byla potřeba nového tekutého mýdla a poté, co děti vypotřebovaly pěnu do koupele Pittapatta z minulého článku, tak jsem jim chtěla koupit nějakou další. A jak to při ve většině nákupů chodí, tak jsem do košíku přihodila něco, co úplně urgentně nepotřebuju, zvlášť, když se na to vztahuje sleva.


Tekuté mýdlo Rituals Imagine - balení je obrovské (300 ml), vypadá na umyvadle velmi reprezentativně a protože ho mám v méně frekventované koupelně, tak podle předchozího produktu, který měl stejný objem, vím, že mi vydrží přibližně rok. Rituals je holandská značka, vím, že mají v ČR i kamenné prodejny a toto je můj první výrobek. Výběr byl ze čtyř různých vůní, jedna zajímavější než druhá. Moc mě baví neobvyklé kombinace vůní a tady se na ně přímo specializují. Růže a mandle, Mandarinka a máta, Eukalyptus a rozmarýn, já jsem si vybrala Rýžové mléko a květ višně. Vůně je moc pěkná, ovocná, je decentně cítit i po umytí rukou. Dávkování je tak akorát, žádné plýtvání, nijak přehnaně nepění, možná proto, že je to soap-free složení. Moje ruce jsou hodně citlivé, hlavně v zimě se mi dělá i ekzém a toto mýdlo nemám problém používat. Celkově jsem spokojená a do budoucna bych určitě vyzkoušela i jinou vůni. 4*/5


Earth´s Best Organic Vanilla Bubble Bath  - nová pěna do koupele pro děti, 70% obsahu jsou bio složky, vůně je vanilková, při používání není nijak výrazná, řekla bych téměř není cítit, zato pěna se tvoří pěkně a i vydrží, dokonce zůstává ještě při vypouštění. Obsah je 355 ml a dávkování je dobré v tom, že pro malé děti, které rády dávkují samostatně, je poměrně těžké obal zmáčknout tak, že po pár použití je celá pěna v háji. Takže toto velmi vítám. 4*/5

To, co jsem dala do košíku jaksi navíc, jsou balzámy na rty. Těch ale nikdy není dost (jedna koupelna, druhá koupelna, kabelka, bunda, další bunda...) a mě udělaly radost.


Badger Lip balm - čtyřbalení balzámů na rty, obsahuje tyto vůně: Vanilková, Mandarinka, Levandule&Pomeranč, Grepová. Všechny čtyři pěkně voní, můj favorit je levandule. Jinak nic zvláštního na nich není, neurazí, nenadchne. Asi porozdávám a nechám si jeden. Raději přiležitostně vyzkouším zase něco nového. 3*/5

Figs & Rouge Lip Butter Vanilka Pistácie - tak to je jiné kafe! Zatím favorit mé rozrůstající se sbírky. Po fiasku s Cherry Blossom Lip Balm od F&R, který mi vůbec nesedl svou konzistencí a i v ostatních recenzích se to objevuje, rozhodla jsem se risknout objednat tento podobný produkt, který je v prodeji exkluzivně na feelunique. Hodně mě lákala kombinace vanilky s pistácií, pokud by byl někde na prodej zákusek s takovým složením, neváhala bych s objednávkou. Vzhledem k tomu, že balzám na rty ať chceme či ne vlastně částečně sníme, nedivte se mému přirovnání. Balzám/máslo obsahuje shea butter, je 100% přírodní, vyhovuje mi konzistence, krásně voní - opravdu jako pistácie, dobře se nanáší, má atraktivní obal a já dávám 5*/5.


Koupili by jste si některý výrobek? Jaký je váš TOP balzám na rty?


6 komentářů:

  1. Krásné věci, já bych chtěla všechny. Mýdlo Rituals vypadá nádherně. Kamarádka mě kdysi dávno zásobovala výrobky Rituals, takže vím, že ta rýže voní úžasně. Můžu doporučit sprchové pěny, dají se použít perfektně i při holení. Balzámy F&R jsem měla dvakrát, v kelímku, v tubičce zatím žádný, ale plánuju vyzkoušet. K mým oblíbeným patří nejvíce Crazy Rumors, teď čekám objednávku s balzámy EOS, tak jsem napnutá, jaké budou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crazy Rumors vypadají dobře a taky mě poslední dobou zaujal Hurraw - taková vůně lékořice či earl grey, to by bylo něco pro mě!

      Vymazat
  2. Ačkoliv neustále na rty zkouším něco nového, mým top pořád zůstává Carmex ;) Prostě mi vyhovuje, krásně rty zvláční, hydratuje, pokud cítím, že mě na rtech něco svědí a může z toho být pupínek, okamžitě si dám Carmex a po chvíli ani stopy po svědění..

    Figs&Rouge vypadá hodně dobře ;) Možná bych si k těmto balzámům našla důvěru znovu po tomto
    fiasku.. ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomuto tvému se vyhnu! Fuj a to nejsi první, už jsem to viděla i jinde.

      Vymazat
  3. same uzasne veci! U mna tiez vedie Figs&Rouge!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ty balzámky :)) ty já bych brala :))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Podobné články