Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

pondělí 17. února 2014

Whole Foods Market (Kensington, Londyn)

Když jsem v roce 1999 poprvé přijela do Anglie, připadala jsem si jak mimozemšťan. 

 

Kromě toho, že jsem uměla anglicky maximálně tak pozdravit, jsem objevovala naprosto nevídané věci. Například úplně divné jídlo jako třeba prosciutto nebo uzeného lososa v tenkých plátcích. Dnes je to opravdu úsměvné, protože tyto potraviny jsou postupem doby úplně běžné i u nás, ale já nezapomenu, jak jsem žasla, jestli myslí vážně, že TOTO se jí zasyrova, bez další tepelné úpravy!

Každopádně i v dnešní pokročilejší době se při návštěvě Londýna můžete stát mimozemšťanem úplně snadno. Jedním z míst kam jít je Whole Foods Market (WFM).

WFM je nadnárodní koncept, jedná se alternativu supermarketu, předmětem prodeje jsou ovšem striktně nejlepší přírodní nebo bio produkty. Společnost má za cíl spoustu ušlechtilých záměrů, jako např. podpora farmářů, místní komunity, ohled na životní prostředí atd., což je v dnešním světě, založeném na maximalizaci zisku za každou cenu, docela fajn.  Založen byl v americkém Texasu už v roce 1980, postupně se rozšířil po celých státech, a následně v roce 2004 vstoupil na britský trh. Momentálně je celkem 8 britských poboček, z toho dvě jsou mimo Londýn. 

Pokud by jste chtěli zažít svět ve světě, něco, co jste ještě nikde neviděli, máte rádi kvalitní potraviny a kosmetiku, běžte se minimálně pokochat do Kensington storu v centru Londýna (metro Kensington High Street). Tato pobočka není pouze největší v Londýně, je také největší na světě. Spadne vám brada, to vám garantuju!
Čekají na vás obrovské 3 patra, ani jsem nestačila vše proběhnout, nejvíc mě zajímalo oddělení kosmetiky. Vzhledem k tomu, že do budoucna plánuju nakupovat kosmetiku na internetu a ne vše je dostupné v ČR, jsem ráda, když si výrobky můžu někde prohlédnout a případně otestovat na živo. Ptala jsem se na testery, ty zdarma nemají, ale některé výrobky se daly jako testery či cestovní balení koupit.

Dál už jen komentuju fotky. 


Co, kde?
Téma: Valentýn
Makronky můžu, tyto jsem si i koupila, ty zelené, pistáciové, byly výborné.






Udělej si vlastní salátovou kreaci, výběr neomezený


Obchod v obchodě - samostatná podchlazená sýrová místnost kontrolovaná vlhkostně a teplotně s vlastní obsluhou

Uvnitř - ty nejlepší sýry zde mají to nejlepší zacházení, já jsem si koupila anglickou klasiku Stilton, něco na způsob naší nivy

Trochu jako v Lush:)

Ochutnávky samozřejmostí

Můžete si objednat sebevzdělávací kurz, tentokrát na téma sýry

Čerstvost jako primární požadavek

Tohle najdete pouze v Londýně aneb chcete jíst zdravě, ale nemáte na to čas? Vše je očistěné, oloupané, nakrájené na kostičky, kolečka, proužky, stačí si jen navážit množství, které zrovna potřebujete

Oddělení čajů, neměla jsem objektiv, který by pobral celkovou nabídku, prostě regál od zdi ke zdi

Sháníte třeba kokosový olej? Můžete si vybrat od několika výrobců a různých velikostí balení.
 
Oddělení čokolády
Kuchařky zdravé i "normální"

Ochutnávka bio čokolád z Ekvádoru, ochutnala jsem např. 100% kakaovou, nečekaně byla skvělá, stejně jako ostatní druhy - borůvková a se solí.
Haagen Dasz, Ben and Jerry´s a spol.






Burts Bees - neodolala jsem a jeden přípravek jsem přestěhovala do košíku





 


 
Škoda, tuto akci jsem nestihla...


















5 komentářů:

  1. Ta kosmetická sekce je pohádka...on celkově je ten obchod jako z jiného světa

    OdpovědětVymazat
  2. Obchod vypadá parádně, to se u nás fakt nevidí. Jak část potravinová (čokolády óch), tak kosmetická. Tam bych se zasekla na celý den:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, takovej výběr.. o tom se nám tu může jen zdát :(

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Podobné články