Kdo píše?

Moje fotka
Vítejte na mém blogu, jsem Monika, máma dvou malých dětí. Po letech strávených ve světových metropolích (Londýn, NY, Praha) jsem se nedávno vrátila ke svým kořenům na malé valašské město a před sebou mám velmi akční věci - po 5 letech konec mateřské, nová pracovní role, stavba domu a jeho zařizování, děti, co mi rostou před očima. U nás se stále něco děje! Tento blog bude "ze života", sama jsem moc zvědavá co všechno se tu objeví. Baví mě kosmetika, vše kolem jídla, vše o bydlení, vše o dětech, design, foto a já nevím co ještě:)

úterý 4. března 2014

Konzultace u Kiehl's (Liberty, London)

V Londýně je několik luxusních obchoďáků. Říkám jim galerie, protože prodávají hlavně zboží, které je mimo můj cenový budget a občas tam zajdu spíše ze zvědavosti okukovat přesně jako když si jdete do galerie prohlídnout vzácné obrazy. Ty nejluxusnější z nich často mají jen jednu pobočku v celé zemi. Patří sem např. asi nejnámější Harrods, Selfridges, Fortnum&Mason, Harvey Nichols. Nemusíte si nic koupit a přesto si odnesete velký zážitek, vše je nablýskané, nádherně prezentované, k vidění je např. nejnovější kolekce kabelek navržených Victorií Beckham, a další Prady, Diory a Luise Vuittony, kosmetika od úplně neznámých značek případně ty známější jsou k mání v limitovaných kolekcích navržených jen pro daný obchod, čokolády a jiné delikatesy z celého světa. Do oddělení oblečení ani nechodím, to pro mě nemá smysl.

Při poslední návštěvě jsem zašla do jednoho z nich, do Liberty. Jejich oddělení kosmetiky zahrnuje i relativně dostupné značky a u Kiehl´s zrovna probíhala promo akce "Za 5 minutovou konzultaci 5 vzorků zdarma" - ideální možnost vyzkoušet zase něco nového. 
Značka Kiehl´s vznikla ze staré lékárny, založené již v roce 1851 v New Yorku. Ve výrobě kosmetiky hojně využívá bylinky a ostatní přírodní ingredience. Obecně je hodnocena jako velmi kvalitní.


Konzultace se protáhla na min. 20 minut, vedla ji sympatická mladá holka a začala tím, že pomocí dvou speciálních papírků, které mi přiložila na čelo a někde mezi lícní kost a ucho, určila jaký typ pleti mám a od toho se odvíjelo další povídání, kde mi doporučila konkrétní produkty z jejich pečující řady a nakonec jsem všechny dostala ve vzorečcích k vyzkoušení.


Zatím mám svou dlouholetou 3 step Clinique péči, ale chystám se po jejím doužívání na změnu směrem k přírodnějším produktům a tak mi taková konzultace přišla vhod a ráda jsem vyzkoušela něco nového. 
Jako první krok jsem dostala čistič pórů s amazonským bílým jílem, druhým krokem byl toner s výtažkem z měsíčku, ten byl moc příjemný v porovnání s Clinique mi vyhovoval více. 
Novinkou pro mě bylo sérum, které se používá před hydratačním krémem a tento krok jsem nikdy  předtím nepoužívala. Rozdíl mezi sérem a hydratačním krémem je, sérum působí do hloubky pleťi, kdežto hydratační krém působí povrchově. Sérum mělo zvláštní konzistenci, pleť byla po použití zvláštně matná. Další krok byl moisturiser s SPF30.
První tři kroky se používají ráno a večer a jen moisturizer se používá pouze ráno, večer se místo něj používá bylinkový olejový koncentrát, který voní po levanduli a na oči noční oční krém. 


Pokud bych si tuto kompletní péči pořídila v plném balení, vyšlo by mě to bratru na nějakých 6000,- což je docela dost, ale zase vím, že takové balení mi cca rok vydrží. Nejvíc mi byly sympatické první čtyři kroky, takže bez toho nočního oleje a krému na oči bych se i obešla, případně nahradila jinými produkty. Testování a konzultaci jsem si parádně užila a přála bych si, aby takové promo mělo více značek.





2 komentáře:

  1. Taková konzultace by se mi taky líbila a asi bych ji i potřebovala. Začínám si všímat, že se mi pod očima rýsujou vrásky a potřebovala bych poradit, jak to zpomalit alespoň:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, na vrásky by mělo působit právě to sérum. Jak jsem psala, zatím jsem ho nepoužívala, ale zakoupení určitě plánuju. Bývají dost drahá, toto od Kiehl´s vychází docela dobře a použití je příjemné.

      Vymazat

LinkWithin

Podobné články